یزدفردا: رئیس ستاد انتخابات استان یزد: تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

به گزارش یزدفردا: عزیزی با اشاره به روز‌های پایانی تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی، گفت: بازه زمانی تبلیغاتی نامزد‌ها ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی گیری یعنی تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت و تبلیغات نامزد‌ها به صورت مجازی، حقیقی و تلویزیونی پس از این زمان متوقف خواهد شد. وی در مورد افراد واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات نیز گفت: تمام کسانی که سن آنها تا روز انتخابات ۱۸ سال کامل باشد یا به عبارتی متولدین هشتم تیرماه ۱۳۸۵ به قبل، می‎توانند در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند. رستگاری همچنین یادآور شد: مردم عزیز کشورمان می‎توانند با ارائه اصل دو مدرک هویتی تعیین شده برای این دوره از انتخابات یعنی کارت ملی یا شناسنامه، برای رای دادن در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

وی ادامه داد: ۸۷۰ شعبه اخذ رای شامل ۶۳۹ شعبه شهری و ۲۳۱ شعبه روستایی در ۱۲ شهرستان و ۱۳ بخش مستقل این استان جهت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: عوامل برگزاری انتخابات در سراسر کشور نیز در بازه زمانی محدود و باقیمانده، به صورت فشرده در تلاش برای برقراری چهار اصل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در این دوره از انتخابات هستند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا